Întocmirea şi depunerea declaraţiei de fond de mediu pentru ambalaje;
Întocmirea şi depunerea declaraţiei 390 – “Declaraţie recapitulativă privind livrările / achiziţiile intracomunitare de bunuri;
Întocmirea şi depunerea declaraţiei 394 – “Declaraţie informativă privind livrările / prestările si achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional”;
Întocmirea şi depunerea declaraţiei 100 – “Declaraţie privind impozitul pe profit”;
Întocmirea şi depunerea declaraţiei 112 – “Declaraţie informative privind impozitul reţinut cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit”;
Întocmirea și depunerea declarației 300 – “Decont de taxă pe valoare adăugată”;
Întocmirea şi depunerea „Declaraţiei anuale de cifra de afaceri”;
Listarea şi transmiterea către CLIENT a balanţei lunare de verificare, a soldurilor clienţilor şi furnizorilor acestora;
Întocmirea bilanţului intermediar și anual, inclusiv întocmirea deciziei Adunării Generale a Asociaţilor, a raportului de gestiune şi a declaraţiei administratorului;
Întocmirea contabilității în partidă simplă pentru PFA-uri, întreprinderi individuale și persoane fizice. De asemenea, întocmim și depunem toate declarațiile pentru ca tu să nu ai nicio grijă;
Actualizarea jurnalelor oligatorii cu datele contabile (registrul jurnal, registrul inventar, cartea mare, jurnalele de TVA, registrul de evidență fiscală);
Calcularea impozitului pe micro, întocmirea și depunerea declarațiilor aferente;
Întocmirea contului de profit și pierdere;
Asigurarea contabilizării capitalurilor, activelor imobilizate, stocurilor și producției în curs de execuție, decontărilor cu terții, trezoreria, veniturilor și cheltuielilor;
Întocmirea balanței de verificare și asumarea răspunderii pentru întocmirea ei;
Consultarea fișei pe plătitor și corelarea datelor conținute de acestea cu situația contabilă de fapt;
Contabilitatea asocierilor în participațiune și facem asta încă dinainte ca asocierile să fie reglementate de Codul Fiscal;
La cerere, întocmirea situațiilor speciale, precum: contabilitatea de gestiune a companiei, situația fluxurilor de trezorerie, situația modificării capitalului propriu, situația provizioanelor, politici contabile, bugete de venituri și cheltuieli, cash flow-uri sau completarea formularelor pentru statistică;
Arhivarea şi păstrarea documentelor ultimelor 3 luni.
SC ADVISER CONT EXPERT SRL utilizează fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența pe website-ul nostru. Vă informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a SC ADVISER CONT EXPERT SRL cele mai recente modificări propuse de Regulamentul UE nr. 679/ 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe website- ul nostru vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul politicii de cookie.
Prin continuarea navigării pe website –ul nostru confirmați acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie conform Politicii de cookie.
Nu uitați că puteți modifica în orice moment setările acestor fișiere urmărind instrucțiunile din POLITICA DE COOKIE
Dacă dezactivați acest modul cookie, nu vă vom putea salva preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitați acest site, va trebui să activați sau să dezactivați cookie-urile din nou.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest sit va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Acest site utilizează Google Analytics/Adwords pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini.
Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.