Servicii de salarizare optime

adaptate nevoilor companiei tale.

Experții noștri au o vastă experiență în domeniul serviciilor de salarizare și vă pot oferi consultanță și asistență, în deplină confidențialitate, în activitatea de servicii de salarizare și administrare personal.

Servicii de salararizare complete

Procesul nostru este unul corect, rapid, exact și în acord cu legislația în vigoare, ceea ce asigură un management eficient al resurselor umane.

Calcul salarial

Calculul ştatelor de plată lunare, în baza informaţiilor conţinute de contractele individuale de muncă, a pontajelor lunare şi alte documente transmise de către client. Întocmirea rapoartelor lunare: ștat de plată standard, raport salarii pe centre de cost, sinteză contribuții sociale, raport salarii nete (pentru plățile online), alte rapoarte solicitate de client.

Adviser Cont Expert, specialist în salarizare și personal!

Ce spun clienții noștri ?

Servicii personal

Gestiunea serviciilor de resurse umane dintr-o companie a devenit din ce în ce mai complexă și necesită un volum de munca tot mai mare. Confidențialitatea și calculul salariilor reprezintă elemente importante și, totodată, sensibile, salariații constituind cel mai important activ al unei companii. Serviciile noastre de personal includ ștatul lunar, pontaj lunar, ordine de plată pentru impozit și bugetul de asigurări, adeverințe venituri, sănătate și vechime, întocmire contract de muncă și acte adiționale, calcul concedii medicale și concedii de odihnă.

Declaraţii lunare:

Întocmirea şi transmiterea Declaraţiei lunare 112 privind contribuţiile salariale.

Revisal

Întocmirea raportului de salariat Revisal, al registrului de salariați Revisal, transmitere Revisal și evidență dosare personal.

Oamenii sunt cheia!

Modul în care îți tratezi angajații este modul în care ei îți vor trata clienții.

Servicii de sănătate și securitate în muncă și situații de urgență

Echipa noastră vă asigura servicii de sanatate și securitate în muncă, apărare împotriva incendiilor pentru orice tip de activitate, în conformitate cu legislația în vigoare și a altor acte normative specifice activităților de securitate și sănătate în muncă și situații de urgență. Pentru aceste servicii oferta este personalizată în funcție de necesități. 

Autorizarea activității de către Inspectoratul Teritorial de Muncă București
Identificarea și evaluarea factorilor de risc de accidentare și îmbolnăvire profesională
Organizarea activității de sănătate și securitate în muncă-SSM
Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor-SU. 

Suntem pregătiți să vă oferim pachete de servicii personalizate

Acoperim toate serviciile necesare bunei gestiuni a personalului, de la cele mai simple etape, precum întocmirea fluturașilor de salariu, până la întocmirea cererilor de recuperare a creanțelor sau a rapoartelor privind concediile de odihnă efectuate. La cerere, putem coordona și plata online a salariilor prin intermediul aplicației bancare selectate de către client, precum și de plata online a contribuțiilor salariale.